Viime aikoina olen pyrkinyt astumaan omien mukavuusalueideni ulkopuolelle ja tämä on antanut minulle niin paljon. Olen saanut uusia ystäviä ja olen saanut uusia kokemuksia. Lopulta päätin toteuttaa yhden unelman ja 16.5, ravintolapäivänä, avaan yhdeksi päiväksi oman Kahvila Juustokakkutaivaan.

WP_20150418_003.jpg

Olen jo pari vuotta miettinyt oman ravintolan avaamista ravintolapäivänä ja olen pyöritellyt mielessä juuri tätä juustokakku-teemaa, cup cake-teemaa tai sitten jotain muuta. Vaihtoehtoja oli Italia tai Ranska tai jotain ihan muuta. Nyt oli loistava tilaisuus pystyttää oma kahvila ja niinpä syntyi Kahvila Juustokakkutaivas. Suunnitelmissa olisi leipoa valikoima erilaisia juustokakkuja, joiden lisäksi tarjolla on kahvia, teetä ja mehua. Yksinkertaista ja simppeliä.

WP_20150418_008.jpg

Olen tässä pikku hiljaa koittanut muokkailla Juustokakku- menua ja muutamia kakkuja täytyy koeleipoa. Tämä oli ensimmäinen uusi tuttavuus - Pätkisjuustokakku, jonka resepti löytyi Fazerin sivuilta. Viikonloppuna testailin kakkua, kun syöjiä oli paikalla useampi ja kakku sai kaikilta positiivisen vastaanoton. Parasta tässä oli se, että kakku ei sisältänyt lainkaan liivatetta. Makeaa tämä oli, joten menee hyvin tällaisena matalampanakin versiona. 

WP_20150418_006.jpg