Mulla on tänään synttärit. Kaverit ja perheenjäsenet ovat ottaneet osaa vanhenemiseeni ihanilla lahjoilla. Tässä niistä muutama. Kaveri antoi minulle toivotun ja tarvitun maljakon ja ihanan kukkakimpun. (kuva itse maljakosta on huono, mutta koittakaa kestää..)

875052.jpg

875045.jpg

Veljeni perheeltä sain erittäin onnistuneen lahjan.

875048.jpg

Pehmeästä lahjasta kaivautui esiin yksi kerä punaista Novita Huopasta ja yksi kerä valkoista Palmaa. Tuota Palmaa olen saanut etsiä kissojen ja koirien kanssa. Turun keskustan kaupoista  ja Prismoista ym. lanka on totaalisesti kadonnut kauppojen hyllyistä. Onneksi Myllyssä lankaa oli jäljellä kuulemma vielä 9 kerää. Toivottavasti keskeneräinen työ nyt valmistuu. :)

875050.jpg

Kovasta paketista putkahti tämä, Vibeke Saetren ja Marit Gulbrandsenin kirja Huovutuksen uudet ideat. Olen koko eilisen päivän ja tänäänkin selaillut kirjaa innoissani. Täältä löytyy hauskoja vinkkejä ja ideoita. Ehkä kohta ehdin kaivamaan uuden huovutusneulani esille ja kokeilemaan sitä.

Tuo avokkini yllätti minut aamulla lahjakortilla. Lahjakortti sisälsi lupauksen matkasta Ideaparkkiin.
Lisäksi lahjakortin antaja lupasi tarjota minulle matkalla aamupalaa, 
lounasta ja vielä munkkikahvit. Kuulostaa aika hyvältä vai mitä? Toivottavasti lauantaina päästäisiin lähtemään. Onkohan Ideaparkissa yhtään lankakauppaa? En ole vielä kauppatarjontaan oikein ehtinyt perehtymään.

Nyt lähden vielä harjoittelemaan huomista jumppaa ja sen jälkeen menen syömään rippeet synttärikakusta..

OIKEIN MUKAVAA VIIKONALKUA KAIKILLE!!