Mulla alkoi tänään kauan odotettu kesäloma. Nyt olisi tarkoitus pitää reilu viikko ja elokuun lopussa loput kaksi viikkoa. Oon kyllä tyytyväinen, kun oon jaksanut koulun ohessa painaa koko talven töitä. Silloin tällöin on tullut kirottua, kun koulupäivän jälkeen on raahautunut vielä töihin. Säätiedotus on vielä luvannut hellettä koko viikoksi. Voi olla, että aurinko ja uimaranta kutsuu enemmän kuin puikot!=) Oon jotenkin muutenkin huomannut et mun kutomisinnostus laskee aina näin kesällä, vaikka olisi enemmän aikaa käytettävissä.

Tässä nyt kuva aiemmin valmiiksi tulleista Aileista.

631845.jpg

Vauvan nuttu on muutamaa riviä vaille valmis, joten siitä kuvia pian. Kummitytön hellemekko oli viimeisessä sovituksessa tänään. Näytti kelpaavan, tyttö juoksi ympäri taloa innoissaan ja mekko pyöri jossain lanteiden ja polvien välissä..

Nyt kylmää siideriä ja alan nauttia kesälomasta..!!