Olen jo parissa viime postauksessa valitellut kun aloittamani kesätoppi ei oikein ole ottanut edistyäkseen. Mutta nyt, tadaa..

724708.jpg

Valmista tuli ennätysnopeesti, kun työ lähti luistamaan. Kesätopin ohje on Novitan 2007 kesänumerosta. Lankana on Novitan Marine. Alkuun epäilin, että toppi olisi joko liian iso tai liian pieni. Tämä vei vähäsen kutomisintoa. Toppi on kuintenkin aivan täydellinen. Kerrankin ei tarvitse tehdä mitää muokkauksia tai fiksauksia. Toppi istuu todella hyvin. Olen todella tyytyväinen. Olen lopultakin oppinut, että saan reilusti tehdä novitan ohjeista koon s, vaikka normaalisti taidan käyttää enemmän m-kokoa.

Nyt olen ihan ihmeissäni, kun minulla ei ole yhtään työtä puikoilla. Eilisen illan pidin vapaata puikoista ja langoista. Lähdin lenkille ja kirjoitin ystävälleni pitkästä aikaa kirjeen. Niska ja hartiat tykkäsivät hyvää, kun saivat yhden päivän vapaata.=) Paljon olisi kuitenkin suunnitelmia, täysinäinen lankalaatikko tuolla huutelisi ja Virkun lähettämä kesäkassin ohje tuossa pöydän kulmalla polttelee. Kesäkassin teko tarkoittaa kuitenkin reissua lankakauppaan, joten kassin teko taitaa jäädä ensi viikkoon kun on palkkapäivä. (huomasitteko, opin tekemään linkin..vähän oon ylpee!!) No saa katsoa mitä keksin.

Oikein hauskaa viikon jatkoa kaikille!